Ontwikkelingen in de digitalisering gaan razendsnel. Dit merken we overal: zowel privé als op het werk.
Een data-analist verwerkt binnen een bedrijf of instelling data tot informatie. Tussen data en informatie zit een groot verschil. Data is een grote stroom van gegevens die door mensen niet begrepen kan worden. Pas als gegevens of data door mensen geïnterpreteerd en begrepen kunnen worden, spreken we van informatie.
De gegevens die worden verwerkt tot informatie, worden vervolgens geanalyseerd en omgezet in kennis. Bedrijven gebruiken de verkregen kennis om de juiste keuzes te maken en om een strategie te bepalen.
Een content marketeer houdt zich bezig met het creëren, verspreiden en vindbaar maken van de content. Het doel is om het bedrijf of de organisatie meer naamsbekendheid te geven en daarmee consumenten aan zich te binden.
Content marketing is het aanbieden van waardevolle content die aansluit op de behoeften van de doelgroep en hun vragen beantwoordt. Hiermee probeert het bedrijf hun vertrouwen te winnen.
Veel ondernemingen bevinden zich in deze branche. Zie jij door de bos de bomen niet meer. In onze plaatselijke informatieboek vind je een duidelijk overzicht van die ondernemingen. Met de zoekbalk, kan je door deze, maar ook door andere branches zoeken naar bedrijven waar jij naar op zoek bent.
ICT, media en communicatie is een branche die bestaat uit veel banen. In ons informatieboek vind je een greep uit de vele professionals. Hier vind je wat je zoekt.
Heb jij een onderneming en wil jij hier graag tussen staan? Past jouw bedrijf in één van onze branches en wil jij ook in ons plaatselijke informatieboek gevonden worden? Meld je dan nu aan en wordt makkelijk en snel gevonden! Een vermelding bestaat uit de volgende onderdelen:
Deel het op social media!